Sitemizde toplam: 195 yazı ve cevaplanmış 1222 soru bulunmaktadır. 
BEKÇİLİKPAEMPMYOPÖHPOLİSLİKPOMEM

Polislik Soru – Cevap Bölümü

POMEM - PMYO - PAEM - PÖH - Bekçilik Alımlarıyla İlgili Her Türlü Soru ve Cevabı

Polislik Soru

Merhaba arkadaşlar özellikle Youtube sayfamızdan gelen sorular üzerine; sizlere daha hızlı ve sağlıklı cevap verebilmek için bu konuyu açmayı uygun gördüm. Bu sayfada ziyaretçilerimizden gelen polislik soru ve cevaplarına yer verdiğimiz gibi sizler de bu sayfa üzerinden merak ettiklerinizi sorabileceksiniz.

Youtube sayfamızda çok sayıda video olduğu için sizin video altından sormuş olduğunuz soruları bildirim gelmediği taktirde göremiyorum  ve haberim olmuyor.

Geç haberim olduğu için de sorulan sorulara geç cevap vermek durumunda kalıyorum.

İşte bu gibi sorunları çözmek için ve sorulan sorulara verilen cevaplardan daha fazla insanın faydalanması için:

Sizden ricam polislikle ilgili merak ettiğiniz hususları bu konu altından veya site üzerinden sorun. Böylece hem size hemde başkalarına faydası olsun.

Evet arkadaşlar kendi meramımı az çok anlattıktan sonra sizlerden gelen sorulardan bazılarına buradan cevap vereyim.

Polislikle İlgili Sizden Gelen Sorular ve Cevaplar

Soru: Merhaba ben üniversite son sınıfım bayram sonunda ancak mezun olacağım, diplomam o zaman elime geçicek. Fiziki mülakatta diploma gerekli mi ? Ve tahmini fiziki mülakat zamanı ne zaman olur ?

Cevap: 24.dönem pomem alımı ile ilgili şu şekilde bir açıklama mevcut :

Mezuniyet bilgisi mezun olduğu üniversite tarafından YÖK sistemine işlenmemiş olan adaylar diploma veya geçici bitirme belgesinin aslı ve fotokopisini getirecektir.Diğer adaylar mezuniyetine ilişkin herhangi bir belge getirmeyecektir. (Mezuniyet bilginizin YÖK Sistemine işlenip işlenmediğini e-Devlet’ten kontrol edebilirsiniz.) Fiziki yeterlilik sınavı haziran ayında yapılır muhtemelen. Yani bu adayımız muhtemelen 24.dönem POMEM’e katılabilecektir.

Soru: Polislik için yazlık üniforma giyildiğinde açıkta kalan kısımlarda dövme varsa eleniyormuşuz. Göğsümde boyna yakın bi dövme var, yazlık üniformanın yaka düğmelerini açtığımda gözükür kapalıyken gözükmez imkanı yok. Sadece boyun açık kalıyor çünkü. Bu sorun teşkil eder mi? (Ederse lazerle sildircem ama ondada hafif dövme izi kalıyor o şekilde sıkıntı olur mu? Sildirdikten sonra hafif kalan izleri fondoten ile kapatayım dedim ama fondoten işe yaramıyor diyorlar mülakatlarda.)

Cevap: Dövme ile polisliğe girmen çok zor yani şimdiye kadar ben dövmeli polis okulu öğrencisi görmedim.O sorundan kurtulman lazım.

Soru: Sağ göz -1.50 sol göz -1.50 miyopum sorun teşkil eder mi?

Cevap: Miyop göz derecesi her iki göz için ayrı ayrı 2’den fazla olduğunda sağlıktan elenirsin.

Soru: Sağ bacağımda bileğe yakın (fazla değil) 5cm lik yara izi var ama pantolondan gözükmez. Yine buda sorun teşkil eder mi?

Cevap: Bacaktaki yara izi engel oluşturmaz.

Soru: Hocam ben 14 temmuz 2002 doğumluyum 2019 pmyo yoksa 2020 pmyo mı hangisine girebilirim teşekkürler.

Cevap: PMYO yaş şartına göre 18 yaşını tamamlamış olman gerekir.Sen 14 Temmuz 2019’da 18 yaşından gün almaya başlayacağın için ancak 2020 PMYO Girebilirsin.

Soru: 39 derece skolyoz hocam. Polislik ve bekçiliğe engel teşkil eder mi ?

Cevap: Emniyet teşkilatı sağlık şartları yönetmeliğine göre 10 dereceden fazla olan Skolyoz öğrenciliğe engel olarak kabul edilmektedir.

Soru: Bacakta platin olması polisliğe engel olur mu ?

Cevap: Emniyet teşkilatı sağlık şartları yönetmeliğine göre ; kemik , kas ve diğer dokuların içindeki yabancı cisimlerin mevcudiyeti öğrenciliğe engeldir , yani platin maalesef sıkıntı olur .

Admin

Merhaba arkadaşlar, polislikle ilgili sorularınıza en doğru şekilde cevap vermek ve bilgilendirmek için polissayfasi.com sitesini kurdum. Bazen verdiğim cevaplar bazı arkadaşların duymak istedikleri olmayabiliyor ancak ben olabilecek ihtimaller üzerinden bilgilendirmeye çalışıyorum. Merak ettiklerinizi sormaktan çekinmeyin, sorularınıza aynı gün içerisinde cevap vermekteyim. SİTEMİZE KATKIDA BULUNMAK İÇİN SİTE LİNKİNİ SOSYAL MEDYA HESAPLARINIZDA PAYLAŞABİLİRSİNİZ.

İlgili Makaleler

154
MERAK ETTİKLERİNİZİ BURADAN SORABİLİRSİNİZ.

avatar
54 Comment threads
100 Thread replies
0 Takip Edenler
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
47 Yorum Yazanlar
AdminAliSultanBERİTANEnis Son Yorum Yazanlar
  Takip Edin  
En Yeniler Eskiler Beğenilenler
Bildir
Ali
Ziyaretçi
Ali

başımdan geçen bir olay 1 yıl önce intihar girişiminde bulunmuştum lakin pişmanım önce önce yada sonra psikolojik tedavi görmedim ilaç yazmadı doktor olay olduğunda polise ifade verdim ertesi gün doktora yönlendirdi orada bir kağıt verdi tekrar polise verdim ruhsal yönden sağlam raporu alınırsa sorun olur mu

Admin
Ziyaretçi
Admin

Yönetmeliğe göre intihara teşebbüs polisliğe, bekçiliğe engeldir. Tespit edilirse büyük ihtimalle sorun olur.

Ali
Ziyaretçi
Ali

Yani bir ihtimal yok demi admin boşuna ümit etmiyim artık .

Admin
Ziyaretçi
Admin

Şansını dene belki tespiti yapılmazsa psikiyatriden sağlam alirsan geçersin.

Sultan
Ziyaretçi
Sultan

Liseden mezun olalı 2. Yılım ben yksden yani sonuç açıldıktan sonra pymoya başvurmalıyım ne zaman başvuru yapılmalı

Admin
Ziyaretçi
Admin

Merhaba Sultan evet TYT sınavında 250,00 ham puan üzerinde aldıktan sonra 2020 PMYO başvuruları başlatıldığı zaman başvuru yapacaksın.

BERİTAN
Ziyaretçi
BERİTAN

15:06:2002 DOGUMLUYUM POH OLABILIRMIYIM

Admin
Ziyaretçi
Admin

2020 de PÖH alımı olursa başvuru hakkın olabilir, ayrıca PMYO sınavına başvuru yapabilirsin.

Sultan
Ziyaretçi
Sultan

Bişi sormam lazım da kayıt olamadım isteye sorum şu = lisem 2 yıl önce bitti ben tyteden puan aldıktan sonra mı pmyo başvuru yapmalıyım ?

Admin
Ziyaretçi
Admin

Merhaba Sultan evet TYT sınavında 250,00 ham puan üzerinde aldıktan sonra 2020 PMYO başvuruları başlatıldığı zaman başvuru yapacaksın.

Enis
Ziyaretçi
Enis

Merhabalar sağ elimde 4 cm e 2 cm kadar yanık izi var ancak 5 metreden belli olmuyor sıkıntı olur mu

Admin
Ziyaretçi
Admin

Merhaba Enis, yüz bölgesinde olmadığı için sorun olacağını sanmam.

Murat
Ziyaretçi
Murat

Kasık Fıtığı Polisliğe engelmidir sonuçlar açıklanmadan önce Ameliyat olmak gerekir mi

Admin
Ziyaretçi
Admin

Merhaba Murat, kasık fıtığı mevcudiyeti polisliğe engeldir ancak komplikasyonsuz şekilde tam şifa bulmuş ameliyatları sağlam kabul edilir.

mavi
Ziyaretçi
mavi

Merhaba Ben lise 1. sınıf öğrencisiyim.TEK HAYALİM POLİS OLMAK
Fakat bu yaz bir arkadaşım yüzümü yaktı. ve yüzümde halen daha iz var.5metreden belli oluyor.eşkal belirtiyor
Abi sence beni polisliğe alırlar mı . Bu iz geçer mi polis olana kadar .Bunun bir çözümü var mı .
Lütfen soruma olumlu bir cevap verir misin .

Admin
Ziyaretçi
Admin

Merhaba Mavi çok geçmiş olsun, Allah şifa versin inşallah. Yüzündeki iz için bir estetik uzmanından ( doktordan ) yardım alirsan sağlıklı olur. Polis olman için daha önünde 3 sene var yani zamanın mevcut, tedavi ile mümkün olduğu kadar iyi hale gelirsen polislik şansın olabilir, hakkında hayırlısı olsun.

mavi
Ziyaretçi
mavi

Allah razı olsun abi .
Yani bir şansım var
inşallah geçer .

Admin
Ziyaretçi
Admin

Tabi ancak dediğim gibi bu konuda uzman bir doktorla görüşüp tedavi süreci hakkında bilgi alırsan daha iyi olur.

salih
Ziyaretçi
salih

merhaba benim kualklarımda birinde %46 birinde %48 lik kayıp var herhangi bi polis kosullarında görev yapabilirmiyim

Admin
Ziyaretçi
Admin

Merhaba Salih, yönetmeliğe göre;
# Her iki kulakta ayrı ayrı değerlendirilmek üzere,500-1000-2000 Hz frekanstaki saf ses ortalamasına göre 20 dB’e kadar olan (20dB dahil) işitme kayıpları sağlam kabul edilir.
# Her iki kulakta ayrı ayrı değerlendirilmek üzere, 2000 Hz’den daha yüksek frekanslardaki 60dB’e kadar olan (60dB dahil) işitme kayıpları sağlam kabul edilir.

salih
Ziyaretçi
salih

peki bu şartlardan bi meslek oluyomu benim için

Admin
Ziyaretçi
Admin

Belirtilen frekanslara göre işitme kaybı düzeyinizi öğrenmeniz lazım, eğer vermiş olduğum değerlerin altında olursa işitme kaybı o zaman polis olunabilir.

salih
Ziyaretçi
salih

hhmm tesekkurler ozaman olumsuz yani ben iptal polis olmak offfffffffffffffffffffffffffffffffffffff nabalım kaderiimiz buymuş

Ferit
Ziyaretçi
Ferit

Merhaba sol kolumda eklem üstü ameliyat geçirdim herhangi bir fonksiyon kaybı yok 5 MT belli olmuyor on sağlıkta sorun olur mu ?

Admin
Ziyaretçi
Admin

Eklem içerisine yapılan bir müdahele olmadığı için sorun olmaz diye düşünüyorum tabi yine komisyondakilerin insiyatifinde olan bir durum. Kolda bilinçli yapılan ( jilet, faça) gibi izler olmadığı sürece diğer izleri sorun etmezler.

Mehmet
Ziyaretçi
Mehmet

9 yaşında apandisit ameliyatı oldum polis akademisi için sıkıntı olurmu

Admin
Ziyaretçi
Admin

Merhaba Mehmet, ameliyatın üstünden çok zaman geçtiğini, küçük çaplı bir ameliyat olduğunu ve tam iyileştiğini varsayarak sorun olmaz diyorum.

Mehmet
Ziyaretçi
Mehmet

Herhangi bir ağrı sızı agirlik konusundada sıkıntı yok hocam teşekkürler ☺️

Kapalı